Dla Uczniów

Zajęcia prowadzone przez pracowników Poradni na terenie koordynowanych przez nich placówek.

ProwadzącyTematForma realizacji
A.Krysztoforska
E. Leśniak
„Cukierki”- wczesna profilaktyka zachowań ryzykownych – zajęcia dla kl.”0”.

Obserwacja psychologiczna i pedagogiczna dzieci na terenie przedszkola.
Warsztaty, obserwacja
S. GajosZajęcia logopedyczne dla dzieci.Warsztaty
K. LasekW świecie emocji. Odkrywamy i uczymy się nazywać i rozumieć nasze emocje”.
 
Obserwacja psychologiczna dzieci na terenie przedszkola.
Warszaty, obserwacja
J. Kulig„W krainie zwierząt” . 

„Afryka – podróż do krainy zmysłów”.
Warsztaty oparte na motywach
związanych z cechami zwierząt,
kształtowanie samoświadomości oraz umiejętności kreowania siebie, a także komunikacją z samym sobą oraz innymi.
A. Mróz
N. Jochymek
Obserwacja psychologiczna i pedagogiczna.Obserwacja
K. Wcisło
A.Piwowarska
Profilaktyka problemów klasowych – Zgrana klasa (kl. IV – VI).

Twórcze myślenie (kl. IV – VI).

Uczucia i emocje (kl.IV-VI).

Profilaktyka zaburzeń adaptacyjnych u progu nauki w szkole (kl.I).
Warsztaty 3 godz.
Z. Horyń-RogóżLogopedyczne badania przesiewowe kl. I-IIIBadania
A. JałowiecAkceptuję i szanuję – asertywna komunikacja w klasie.Warsztaty 2 godz.
H. Gromek
S. Januszek
Zajęcia wychowawcze rozwijające komunikację społeczną kl. III


Komunikacja interpersonalna  kl. IV-V
Cykl 5 , jednogodzinnych spotkań
Warsztaty 3 godz.
M. Seweryn
M. Sowińska
Jak się uczyć, żeby umieć – zajęcia dotyczące efektywnego uczenia się.

Zachowaj swoją twarz, nie rań siebie i innych – trening umiejętności społecznych (komunikacja interpersonalna, tolerancja, asertywność).

O stresie bez stresu – czyli jak radzić sobie ze stresem przed egzaminem.
Warsztaty
A. Patrzałek
M. Rak
Zaburzenia nastroju w okresie adolescencji.

Jak radzić sobie ze stresem?

Budowanie relacji w grupie oparte na tolerancji.
Warsztaty