Zajęcia prowadzone przez pracowników Poradni na terenie koordynowanych przez nich placówek.
Prowadzący | Temat | Forma realizacji |
A.Krysztoforska E. Leśniak | „Cukierki”- wczesna profilaktyka zachowań ryzykownych – zajęcia dla kl.”0”. Obserwacja psychologiczna i pedagogiczna dzieci na terenie przedszkola. | Warsztaty, obserwacja |
S. Gajos | Zajęcia logopedyczne dla dzieci. | Warsztaty |
K. Lasek | W świecie emocji. Odkrywamy i uczymy się nazywać i rozumieć nasze emocje”. Obserwacja psychologiczna dzieci na terenie przedszkola. | Warszaty, obserwacja |
J. Kulig | „W krainie zwierząt” . „Afryka – podróż do krainy zmysłów”. | Warsztaty oparte na motywach związanych z cechami zwierząt, kształtowanie samoświadomości oraz umiejętności kreowania siebie, a także komunikacją z samym sobą oraz innymi. |
A. Mróz N. Jochymek | Obserwacja psychologiczna i pedagogiczna. | Obserwacja |
K. Wcisło A.Piwowarska | Profilaktyka problemów klasowych – Zgrana klasa (kl. IV – VI). Twórcze myślenie (kl. IV – VI). Uczucia i emocje (kl.IV-VI). Profilaktyka zaburzeń adaptacyjnych u progu nauki w szkole (kl.I). | Warsztaty 3 godz. |
A. Jałowiec | Akceptuję i szanuję – asertywna komunikacja w klasie. | Warsztaty 2 godz. |
S. Januszek | Zajęcia wychowawcze rozwijające komunikację społeczną kl. III Komunikacja interpersonalna kl. IV-V | Cykl 5 , jednogodzinnych spotkań Warsztaty 3 godz. |
M. Seweryn M. Sowińska | Jak się uczyć, żeby umieć – zajęcia dotyczące efektywnego uczenia się. Zachowaj swoją twarz, nie rań siebie i innych – trening umiejętności społecznych (komunikacja interpersonalna, tolerancja, asertywność). O stresie bez stresu – czyli jak radzić sobie ze stresem przed egzaminem. | Warsztaty |
A. Patrzałek M. Rak | Zaburzenia nastroju w okresie adolescencji. Jak radzić sobie ze stresem? Budowanie relacji w grupie oparte na tolerancji. | Warsztaty |